Орієнтовна тематика курсових робіт

Курсова робота з методики викладання образотворчого мистецтва (2022-23)

галузі знань 01 Освіта / Педагогіка

спеціальності 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво)

освітньо-професійна програма Середня освіта (Образотворче мистецтво)

  1. Естетичне виховання школярів засобам образотворчого мистецтва
  2. Національне виховання засобами образотворчого мистецтва в школі
  3. Екологічне виховання засобами образотворчого мистецтва
  4. Моральне виховання засобами образотворчого мистецтва
  5. Колективні творчі справи на уроках образотворчого мистецтва
  6. Метод проектів на уроках образотворчого мистецтва
  7. Наочні методи навчання на уроках образотворчого мистецтва
  8. Словесні методи навчання на уроках образотворчого мистецтва
  9. Практичні методи навчання на уроках образотворчого мистецтва
  10. Інтерактивні методи навчання на уроках образотворчого мистецтва
  11. Педагогічний малюнок на уроках образотворчого мистецтва
  12. Технологія проблемного навчання на уроках образотворчого мистецтва

Курсова робота з методики навчання образотворчого мистецтва

галузі знань 01 Освіта / Педагогіка

спеціальності 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво)

освітньо-професійна програма Середня освіта (Образотворче мистецтво)

  1. Педагогічні аспекти використання натюрморту в навчанні образотворчого мистецтва.
  2. Використання інтерактивних методів навчання образотворчому мистецтві в школі.
  3. Аналіз психолого-педагогічних аспектів навчання живопису в старших класах.
  4. Сучасні підходи до вивчення скульптури в школі.
  5. Використання цифрових технологій у навчанні образотворчому мистецтву в школі.
  6. Використання мистецьких технік у творчому навчанні учнів загальноосвітньої школи.
  7. Вплив мистецтва на розвиток креативності учнів.
  8. Аналіз впливу художньої освіти на формування національної ідентичності учнів.
  9. Мистецький проект як засіб розвитку творчих навичок учнів.
  10. Інноваційні методи викладання мистецтва в школі.
  11. Особливості навчання акварелі учнів загальноосвітньої школи.
  12. Інтерпретація національних мотивів у декоративному мистецтві для учнів загальноосвітньої школи.
  13. Вплив вивчення пейзажу на формування естетичного розвитку учнів.
  14. Інтерпретація казкових персонажів через образотворче мистецтво для учнів загальноосвітньої школи.
  15. Розвиток композиційних навичок учнів через вивчення структури мистецького твору.
  16. Використання техніки колажу у навчанні мистецтву учнів середньої школи.
  17. Розвиток творчих навичок учнів через абстрактне мистецтво.
  18. Інтерпретація символізму у творчому малюнку учнів середньої школи.
  19. Роль мистецтва у розвитку екологічної свідомості учнів.
  20. Інтерпретація героїв літературних творів через мистецтво для учнів середньої школи.
  21. Мистецтво як інструмент виховання художнього смаку в підлітків.
  22. Аналіз ролі викладача в розвитку художньої обдарованості учнів середніх класів.
  23. Інтерпретація національної культурної спадщини через образотворче мистецтво в школі.
  24. Мистецтво як інструмент розвитку комунікативних навичок учнів.
  25. Аналіз педагогічних підходів до вивчення графічного мистецтва в школі.
  26. Аналіз педагогічних підходів до вивчення живопису в школі.
  27. Роль мистецького самовираження у розвитку емоційного інтелекту учнів.
  28. Інтерпретація національних обрядів та свят через мистецтво для учнів середньої школи.
  29. Мистецтво як інструмент формування креативних підходів до вирішення завдань учбового плану.
  30. Вплив мистецтва на формування ціннісних орієнтацій учнів у сучасному світі.

Керівник
ст. викладач кафедри
Алла БРЕНЮК,
кандидат мистецтвознавства

Курсова робота з теорії та історії мистецтва

Курсова робота з теорії і практики рисунку

галузі знань 02 Культура і мистецтво

спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація;

освітньо-професійна програма Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація

  1. 1. Еволюція та естетичні принципи скульптури Стародавнього Єгипту (на прикладі конкретного періоду та пам’яток).
    2. Мегалітична архітектура: феномен найдавніших архітектурних пам’яток Європи.
    3. Вазопис Стародавньої Греції: композиційні принципи і семантика візуальної мови.
    4. Рисунок у стилі «аніме». Виникнення, розвиток, види.
    5. Матеріали та техніки рисунку.
    6. Начерк як вид навчального рисунку.
    7. Карикатура та її місце в художній практиці.
    8. Шарж та його роль у системі рисунку.
    9. Рисунок в епоху Відродження.
    10. Помпейський монументальний живопис: стилі
    11. Архітектурно-тектонічні, художні та семантичні основи базилікального типу храму.
    12. Орнаментальні мотиви стилю модерн: витоки, характерні риси.
    13. Авангардні течії модернізму: стисла характеристика й аналіз.
    14. Дизайн дитячого одягу: вікові особливості, формоутворення, стиль, гама кольорів.
    15. Види та жанри друкованої графіки.
    16. Вітражі та їх роль в ансамблі готичного собору: іконографія, орнаментика, стиль.
    17. Монументальний стінопис епохи Відродження.
    18. Маньєризм: майстри та особливості стилю.
    19. Рисунок коміксів. Історія виникнення та розвиток.
    20. Голландський груповий портрет XVII століття: митці та особливості втілення.
    21. Плакат як вид друкованої графіки.
    22. Театральна і кіноафіша як вид друкованої графіки.
    23. Рисунок в оформленні театральних вистав.
    24. Олександр Богомазов, життєпис та теоретичні пошуки кольоропису.
    25. Олександр Архипенко: авангардна українська скульптура.

Керівник
професор кафедри Наталія УРСУ,
доктор мистецтвознавства

Курсова робота з основ реставрації та копіювання

 

Методичні рекомендації до виконання курсових робіт (проєктів) у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка
Методичні рекомендації з перевірки курсових, дипломних/кваліфікаційних робіт (проєктів), дисертацій здобувачів вищої освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка на рівень унікальності (нова редакція)