Організація занять за модульно-тьюторською системою

 План
Тема 1. Сприйняття і розуміння мистецтва.
Тема 2. Структура художнього сприйняття та етапи його формування:
  • первинне ознайомлення;
  • аналіз твору;
  • інтерпретація художнього образу на передкомунікативному, комунікативному і посткомунікативному етапі.
Тема 3. Індивідуально-типологічні особливості художнього сприйняття (сприйняття “буденне” та “художнє”).
Тема 4. Проблема інтеграції знань у контексті художнього сприйняття.
                Діапазон ключових понять. 
Засвоєння запропонованого модуля починається з оглядово-установчих лекцій за наведеним планом, продовжується (при необхідності) консультаціями, завершується тьюторськими заняттями за опрацьованими джерелами, котрі впроваджуються замість традиційних семінарських занять і у своїй сукупності складають зміст модуля.
Даний модуль засвоюється за допомогою 5 запланованих видів навчальної роботи. Серед яких два є постійними для будь-якого модуля (невелика письмова робота та дискусія за змістом опрацьованих джерел) і трьома змінними. Для конкретного модуля це – бліц-опитування, розв’язання тестів та вирішення кросворду, що містить певний діапазон ключових понять.
Завантажити тюторські завдання за планом icon Організація занять за модульно-тьюторською системою (58.5 kB)
 
Text Size
Wednesday, September 20, 2017
{В начало}

We have 29 guests and 4 members online